W większości przypadków jesteśmy w stanie świadczyć usługi gwarancyjne dla urządzeń wszystkich reprezentowanych producentów, które zostały sprzedane na terenie Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Prawie wszyscy producenci dzielą swoje urządzenia według regionów, każde urządzenie posiada swój własny, unikalny numer seryjny (kod IMEI), powiązany z konkretnym krajem, który reprezentuje zamierzony region sprzedaży.
Rzeczami niezbędnymi do oddania telefonu komórkowego do serwisu gwarancyjnego są: ważny dokument zakupu, bateria oraz sam telefon. Jeżeli w urządzeniu występują problemy z akcesoriami, np. nie działają słuchawki lub urządzenie nie ładuje się, zaleca się przesłanie urządzenia wraz z akcesoriami (ładowarką lub słuchawkami).
W przypadku większości smartfonów szklany ekran, panel dotykowy i moduł wyświetlacza dostarczane są jako jedna część, w której wszystkie elementy są montowane przez producenta. Z tego powodu centrum serwisowe nie ma możliwości wymiany jedynie pojedynczego elementu. Komponenty są dostarczane jako jedna część, ponieważ tylko producent dysponuje niezbędnymi technologiami, które pozwalają zapewnić wysokiej jakości montaż części dla zapewnienia najwyższej wydajności ekranu dotykowego.
Wymiana baterii uzależniona jest od budowy telefonu, w większości przypadków bateria jest przyklejona do ekranu lub tylnej obudowy, w przypadku konieczności oddzielenia baterii od klejonej części podczas demontażu ponowne użycie baterii jest niebezpieczne, ponieważ może ulec odkształceniu, a akumulator taki jest obarczony większym ryzykiem zapłonu, co może prowadzić do wypadków. Aby zapewnić bezpieczeństwo urządzeń, niektórzy czołowi producenci telefonów zapewniają bezpłatną wymianę baterii także w przypadku napraw pogwarancyjnych, jeśli naprawa wykonywana jest w autoryzowanym serwisie.
Aby przeprowadzić diagnostykę smartfonów, konieczne jest przywrócenie ustawień fabrycznych, dzięki czemu na wyniki diagnostyki nie będą miały wpływu dane Klienta ani żadne aplikacje innych firm. Dodatkowo, aby mieć pewność, że urządzenie działa w optymalny sposób producenci wymagają, aby w trakcie naprawy zostało oprogramowanie dla każdego urządzenia objętego gwarancją zostało zaktualizowane. Jeżeli na urządzeniu Klienta znajdują się ważne dane osobowe (galeria, kontakty itp.) należy je zapisać przed naprawą lub zamówić odpłatną usługę zapisania danych przy oddaniu urządzenia do naprawy.
Wyłączenie funkcji jest wymogiem producenta, w ten sposób upewnia się, że osoba oddająca urządzenie do serwisu jest jego właścicielem. Jeżeli ta funkcja jest aktywna, serwis nie ma możliwości naprawy lub wymiany urządzenia. Dlatego oddając urządzenie do naprawy należy pamiętać o wyłączeniu tej funkcji. Jeśli wyłączenie funkcji w urządzeniu nie jest możliwe z powodu usterki urządzenia, można to zrobić online na stronie www.icloud.com.
Centrum obsługi działa zgodnie z Ustawą o Przetwarzaniu Danych Osobowych i przestrzega wysokich norm etycznych. Twoje dane nigdy nie trafią w ręce osób trzecich i nie będą przeglądane przez naszych pracowników.
Jako autoryzowany serwis korzystamy wyłącznie z oryginalnych części zamiennych, które otrzymujemy bezpośrednio od producentów urządzeń.
Tak, takie usunięcie jest usługą płatną, ale aby móc skorzystać z tej usługi, konieczne będzie przedstawienie dowodu zakupu sprzętu. TSC kieruje się wysokimi standardami etycznymi i nie chcielibyśmy usuwać kodów/kont w przypadku skradzionych lub zagubionych urządzeń, w związku z czym jeśli zamawiana jest usługa usunięcia kodu, konieczne jest przedstawienie dowodu zakupu w celu ustalenia własności urządzenia.
Pamiętaj, że sam odpowiadasz za bezpieczne opakowanie urządzenia. Zalecamy zapakowanie urządzenia w pudełko (lub oryginalny zestaw sprzedażowy) i zabezpieczenie urządzenia bezpiecznym materiałem. Gdy urządzenie trafia do serwisu, jest ono przetwarzane pod wysokiej jakości kamerą, gdzie można zobaczyć opakowanie i ocenę wizualną otrzymanego urządzenia. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, a w przypadku, gdy urządzenie uległo uszkodzeniu w wyniku niewłaściwego zarządzania przesyłką przez firmę kurierską, szkoda zostanie zrekompensowana.