O nas

O nas

 

Partnerstwa TSC

  • TSC to największe autoryzowane centrum serwisowe na Łotwie, które na co dzień świadczy serwis telefonów komórkowych, urządzeń inteligentnych, tabletów i innych urządzeń elektronicznych dla około 30 wiodących producentów urządzeń na świecie.
     
  • TSC obsługuje 6 z 9 operatorów telekomunikacyjnych w krajach bałtyckich: LMT, BITE, TET, Elisa, Telia EE, Telia LT, chętnie przyjmiemy do serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego urządzenia Klienta, które zostały sprzedane przez innych operatorów lub sprzedawców detalicznych w punktach obsługi TSC, a także punktach odbioru naszych partnerów biznesowych. Więcej informacji na temat punktów odbioru i ich wymagań znajdziesz w zakładce Punkty Obsługi Klienta.
     
  • TSC zapewnia serwis gwarancyjny dla wszystkich urządzeń sprzedawanych przez naszych producentów, niezależnie od miejsca zakupu.
     
  • TSC świadczy naprawy ubezpieczeniowe dla wiodących ubezpieczycieli urządzeń w krajach bałtyckich: Willis (ubezpieczenie LMT), AON (Bite screen insurance), BTA, WarrantyExpert, TeliaInsurance, Telia Draudimas, Garantiju centras, WarrantyInsurance.

 

TSC w liczbach

6 2002 >150 000 10
Liczba operatorów telekomunikacyjnych, którzy zdecydowali się na współpracę z TSC Rok założenia TSC Liczba urządzeń naprawionych przez TSC w 2019 roku Średnie doświadczeni naszych techników w latach

 

Oferta TSC

  • TSC oferuje naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne i ubezpieczeniowe urządzeń wiodących producentów – telefonów, tabletów, hulajnóg elektrycznych, smartwatchów i innych inteligentnych urządzeń. Dodatkowo oferowane usługi obejmują diagnostykę, regenerację urządzeń, rozwiązania logistyczne w zakresie wysyłki urządzeń do innych autoryzowanych serwisów w Europie oraz zapisywanie danych.
     
  • Czas naprawy nie przekracza 15 dni, za wyjątkiem przypadków, gdy konieczne jest zamówienie części zamiennych u producenta lub konieczność przesłania urządzenia do serwisu w innym kraju UE.
     
  • Istnieje możliwość wypożyczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy.
     
  • Punkty odbioru TSC są dostępne we wszystkich krajach bałtyckich oraz online.
     
  • Status naprawy możesz śledzić na stronie internetowej TSC.

 

Jakość TSC

  • Wszystkie naprawy pogwarancyjne wykonywane przez TSC objęte są 90-dniowym okresem gwarancyjnym.
     
  • Centrum Serwisowe ściśle przestrzega wszelkich wymagań i zaleceń określanych przez producentów.
     
  • Serwis korzysta wyłącznie z oryginalnych części zamiennych dostarczonych przez producentów.
     
  • Każde urządzenie po naprawie jest sprawdzane przez kontrolera jakości.
     
  • Naprawy wykonujemy przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi, zalecanych przez producentów.
     
  • Jakościowa diagnostyka przednaprawowa wykonywana jest za pomocą oprogramowania i narzędzi dostarczonych przez producentów.
     
  • Centrum serwisowe spełnia najwyższe standardy ESD.
     
  • Wysoki poziom odpowiedzialności i jakości zapewniają otrzymane certyfikaty ISO: norma efektywności energetycznej LVS EN ISO 50001:2018, zarządzanie środowiskiem ISO 14001:2015 oraz zarządzanie jakością ISO 9001:2015. TSC przywiązuje dużą wagę do przestrzegania wszystkich wymagań norm ISO.
     
  • Bardzo wysoko cenimy prywatność naszych klientów, RODO jest jednym z naszych podstawowych przepisów.

Wyślij swoje urządzenie do naszego serwisu lub udaj się do najbliższego punktu wysyłki, a resztą zajmiemy się my!