Naprawa

Naprawa

 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne (płatne).

Istnieje możliwość skorzystania z usług naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej wszystkich wiodących marek urządzeń mobilnych, tabletów, urządzeń inteligentnych, inteligentnych zegarków, hulajnóg elektrycznych i wielu innych urządzeń, które zostały zakupione na Łotwie, a także w innych krajach Unii Europejskiej lub w Krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

Rodzaje oferowanych usług

Ponieważ z biegiem lat wykorzystanie urządzeń mobilnych wzrosło, każdy musiał stawić czoła pewnym problemom ze swoimi urządzeniami, zwłaszcza związanymi z telefonami komórkowymi, prawie każdy miał jakieś doświadczenie w naprawie telefonów komórkowych – w okresie gwarancyjnym lub po nim. Naprawy telefonów komórkowych można podzielić na kilka kategorii:

  • gwarancyjna
     Możesz otrzymać bezpłatną usługę, aktualizację/przepisanie oprogramowania i naprawę mechaniczną urządzeń wiodących producentów – telefonów, tabletów, smartwatchów, hulajnog elektrycznych i innych inteligentnych urządzeń. Jeżeli urządzenie nie było używane zgodnie z warunkami określonymi przez producenta, możliwa jest odmowa wykonania naprawy gwarancyjnej. W takich przypadkach możemy zapewnić płatną naprawę lub zwrócić urządzenie wraz z wnioskami technicznymi zawierającymi szczegółowe informacje na temat stwierdzonych uszkodzeń. Statystycznie 90% urządzeń oddanych do serwisu gwarancyjnego jest naprawianych bezpłatnie, a tylko 10% urządzeń traci gwarancję z powodu niewłaściwego użytkowania.
    Pełną listę producentów, którzy upoważnili nas do serwisowania swoich urządzeń znajdziesz tutaj.
    Zarejestruj naprawę i wyślij urządzenie do serwisu gwarancyjnego już teraz, nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę. Jeżeli w Twoim urządzeniu występuje jakikolwiek błąd lub usterka, ważne jest, aby jak najszybciej ją naprawić, zarejestrować urządzenie już teraz i wysłać je do nas lub udać się do najbliższego punktu zbiórki.
    Tutaj możesz zarejestrować swoje urządzenie do naprawy.
     
  • Naprawa pogwarancyjna
     Okres gwarancji się skończył? Nic strasznego! Jesteśmy w stanie zapewnić serwisowanie niemal każdemu telefonowi oraz tabletowi, jeśli producent posiada w ofercie niezbędne części zamienne. W takim przypadku naprawa będzie wymagała zapłaty zgodnie z cennikiem TSC. Na życzenie nasi specjaliści przekażą Ci bardziej szczegółowe informacje na temat ceny naprawy i szczegółów niezbędnych napraw.
    Chcesz poznać prawdopodobną cenę naprawy? Kalkulator cen możesz sprawdzić tutaj.
     
  • Naprawy związane z oprogramowaniem urządzenia
     Wirusy, reklamy, które pojawiają się znikąd, problemy z odbieraniem połączeń czy problemy z połączeniem sieciowym – to tylko kilka problemów, które mogą spotkać Twój telefon. Jeśli usterka leży po stronie oprogramowania, bardzo łatwo ją naprawić, należy jednak pamiętać, że najprawdopodobniej wszystkie zapisane dane zostaną usunięte. Z tego powodu przed rozpoczęciem procesu naprawy należy poinformować specjalistę TSC o chęci zapisania danych. Czasami problemy, takie jak mniejsza prędkość działania lub zakłócenia w działaniu, mogą być spowodowane przez konkretne aplikacje.
     
  • Naprawy telefonów związane z uszkodzeniami zewnętrznymi
     Zarysowany lub pęknięty ekran, uszkodzony port USB, uszkodzone przyciski – to tylko kilka problemów, z jakimi może spotkać się użytkownik telefonu. Wymiana ekranu często jest konieczna na skutek niewłaściwego użytkowania – nieprzestrzegania zasad użytkowania i zaleceń producentów, co powoduje, że wymiana ekranu w ramach gwarancji nie jest możliwa. Nasza rada dla wszystkich użytkowników – po naprawie urządzenia kup folię na ekran lub szkło ochronne kompatybilne z Twoim urządzeniem. Jeżeli szkło ochronne jest pęknięte, zaleca się jego wymianę, gdyż po stłuczeniu poziom ochrony spada.
     
  • Naprawa telefonu związana z uszkodzeniem przez ciecz
     Tego typu problemy zdarzają się często, zwłaszcza latem. Jeśli Twój telefon wpadnie do wody, konsekwencje mogą być dość poważne; z tego powodu zalecamy oddanie urządzenia do specjalisty TSC zanim uszkodzenie stanie się nieodwracalne.
     
  • Naprawy związane z zapisywaniem i przechowywaniem danych
     W przypadku problemów z urządzeniami jedną z pierwszych rzeczy, która martwi klientów, jest to, czy będzie możliwe przechowywanie danych, zdjęć, dokumentów, listy kontaktów itp. w telefonie. W większości przypadków istnieje możliwość odzyskania danych i zapisania ich na osobnym nośniku danych. Jednak nadal zalecane jest regularne tworzenie własnych kopii danych, co można łatwo zrobić, jeśli przechowywanie danych online jest powiązane z kontem użytkownika urządzenia mobilnego.
     
  • Naprawa związana z innymi problemami z urządzeniem
     Czasami problemy z urządzeniem mogą wynikać po prostu ze starzenia się urządzenia. Jest to nieuniknione. Często najlepszym rozwiązaniem tych problemów jest wymiana części.
     
  • Serwis gwarancyjny telefonów komórkowych
     Usługa telefonii komórkowej oferowana przez TSC obejmuje także naprawy gwarancyjne. Naprawa gwarancyjna telefonów komórkowych jest bezpłatna, jeśli urządzenie było używane zgodnie z warunkami określonymi przez producenta urządzenia. Każdy producent ustalił własne zasady gwarancji, radzimy zapoznać się z nimi przy zakupie nowego urządzenia. Naprawa gwarancyjna obejmuje aktualizację lub ponowne napisanie oprogramowania, a także naprawę mechaniczną. Krótko mówiąc, naprawa gwarancyjna to usługa mająca na celu usunięcie usterek powstałych podczas produkcji lub normalnego użytkowania urządzenia. Naprawa gwarancyjna nie jest ubezpieczeniem, dlatego też usterki powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania nie mogą zostać naprawione bezpłatnie.

 

Najczęstsze powody odmowy gwarancji

  • Uszkodzenie wskutek uderzenia, urządzenie ma widoczne ślady uszkodzeń spowodowanych uderzeniami lub jest zdeformowane, co świadczy o nieprawidłowym użytkowaniu urządzenia
  • Uszkodzenia spowodowane przez ciecz, na przykład przypadkowe rozlanie na urządzenie płynów (woda, kawa, herbata itp.), urządzenie wpadło do wody (kałuża, morze itp.)
  • Naprawa nieautoryzowana – wykonywana samodzielnie przez Klienta lub w nieautoryzowanym serwisie
  • Instalacja nieautoryzowanego lub nielegalnego oprogramowania
  • Usunięty lub uszkodzony numer IMEI lub numer seryjny urządzenia
  • Urządzenie było używane niezgodnie z warunkami określonymi przez producenta lub zostało nieprawidłowo skonfigurowane.

Jeżeli nie możemy zapewnić naprawy urządzenia w ramach serwisu gwarancyjnego, zawsze istnieje możliwość wykonania diagnostyki lub płatnej naprawy pogwarancyjnej. Możemy także przekazać listę wykrytych usterek i dopiero po niej podjąć decyzję o naprawie urządzenia.

 

Naprawy pogwarancyjne telefonów komórkowych

Serwis pogwarancyjny oferowany jest w przypadku, gdy upłynął okres gwarancji na urządzenie lub urządzenie nie spełnia kryteriów gwarancyjnych, przez co nie ma możliwości bezpłatnej naprawy telefonu komórkowego. Koszt i czas naprawy uzależniony jest od stwierdzonych usterek oraz złożoności naprawy. W każdym indywidualnym przypadku nasi specjaliści mogą udzielić bardziej szczegółowych informacji, informując o istniejących możliwościach, cenie i przewidywanym czasie naprawy.

 

Jak samodzielnie przedłużyć żywotność swojego urządzenia?

Często mówi się, że najlepszym lekarstwem jest profilaktyka. To samo można powiedzieć w przypadku urządzeń mobilnych. Zebraliśmy kilka sugestii naszych specjalistów, które mogą wydłużyć żywotność Twojego urządzenia i zapobiec konieczności napraw w przyszłości.

  • Używaj szkła ochronnego
     Nie są zbyt drogie ani trudne do znalezienia. Są one dostępne dla wszystkich typów i modeli telefonów, a do wyboru są cieńsze folie ochronne lub odpowiednie szkło wtórne. Należy zauważyć, że szkło wtórne zapewnia lepszą ochronę i lepszą jakość obrazu, nie ulega łatwo zarysowaniom, a po prostu zapewnia ogólnie większe bezpieczeństwo. Jeśli telefon upadnie, szkło ochronne może pęknąć, ale sam ekran może pozostać nienaruszony.
     
  • Kup osłonę ochronną
     Pokrowce, etui i ramki ochronne dostępne są w sklepach detalicznych do wszystkich telefonów komórkowych, a ich stosowanie przedłuży żywotność Twojego urządzenia. Chociaż etui ochronne nieznacznie zwiększy rozmiar Twojego urządzenia, ochroni je przed zarysowaniami, uszkodzeniami spowodowanymi uderzeniami podczas upadku oraz awariami spowodowanymi przez płyny i brud.
     
  • Korzystaj z licencjonowanego oprogramowania
     Niezależnie od tego, czy jest to Android, Apple iOS, Symbian, Blackberry OS, Windows OS, BADA, Palm OS (Garnet OS), Open WebOS, Maemo, MeeGo czy Verdict – ważne, aby używane oprogramowanie było licencjonowane i legalne. W ten sposób możesz uniknąć problemów związanych z automatycznymi aktualizacjami, bezpieczeństwem i kompatybilnością.
     
  • Instaluj aplikacje tylko z wiarygodnych źródeł
     Najczęściej używane źródła aplikacji to Google Play i App Store. Aplikacje, które są tam dostępne, pochodzą z wiarygodnych źródeł, można także przeglądać recenzje i oceny aplikacji. Nie pobieraj niczego z nieznanego lub wątpliwego źródła, a będziesz w połowie drogi do zapewnienia bezpieczeństwa swojemu urządzeniu!
     
  • Utwórz kopię zapasową swoich danych
     Istnieje możliwość ustawienia automatycznego tworzenia kopii zapasowych danych przy użyciu konta w chmurze, np. usługi Google, Dropbox itp. Nie ma nic bardziej okropnego niż utrata urządzenia i wszystkiego, co w nim przechowywałeś. Żyj beztrosko, ustawiając czas automatycznego tworzenia kopii zapasowych danych (jeśli nie jesteś pewien, jak to skonfigurować, zapytaj naszych specjalistów o najlepszy sposób działania). Dodatkowo, jeśli zmienisz urządzenie, konfiguracja urządzenia i przywrócenie znanych już ustawień nie zajmie Ci dużo czasu.

Jednakże. Jeśli potrzebujesz naprawy telefonu komórkowego, pamiętaj: TSC to największy autoryzowany serwis urządzeń mobilnych, który świadczy usługi gwarancyjne i naprawy z wykorzystaniem części zamiennych dostarczanych przez producentów.