Dostawa i płatność
DOSTAWA
Urządzenia do serwisu można wysłać na następujące sposoby:
1. PACZKOMATY OMNIVA I DPD – BEZPŁATNIE
2. Kurier DPD – koszt przesyłki kurierskiej – 5 EUR (w jedną stronę)
Metodę dostawy można wybrać w ostatnim kroku formularza zgłoszenia naprawy. Nie zapomnij o bezpiecznym zapakowaniu urządzenia. Więcej informacji na temat bezpiecznego opakowania znajdziesz tutaj.
Zażądane naprawy mogą zostać wysłane i odebrane w dowolnym miejscu na Łotwie.
Średni czas dostawy do serwisu to 1-2 dni robocze.
Po zakończeniu naprawy wszystkie urządzenia zostaną odesłane w ciągu jednego dnia roboczego.
INNE KOSZTY, KTÓRE MOGĄ SIĘ POJAWIĆ PODCZAS WYPEŁNIANIA FORMULARZA REJESTRACJI URZĄDZENIA
1. Koszt diagnostyki – 15 EUR (naliczany jest wyłącznie przy naprawach pogwarancyjnych, jeżeli naprawa pogwarancyjna będzie wykonana, kwota ta zostanie doliczona do całkowitej ceny naprawy; jeżeli naprawa pogwarancyjna naprawa nie zostanie wykonana, klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy, gdyż cena pokryje zapłatę za pracę wykonaną przez inżyniera wykonującego diagnostykę urządzenia).
2. Niektóre towarzystwa ubezpieczeniowe mają stałe koszty do odliczenia, z których można skorzystać przed wysłaniem urządzenia do naprawy.
3. Zapisywanie danych w centrum usług jest usługą płatną i kosztuje 20,50 EUR. Radzimy zapisać dane przed wysłaniem urządzenia do serwisu, ponieważ w trakcie naprawy wszystkie dane mogą zostać usunięte. Usunięcie danych jest niezbędne do przeprowadzenia pełnej diagnostyki i aktualizacji oprogramowania. Nasze sugestie dotyczące zapisywania danych możesz sprawdzić tutaj.
4. W przypadku konieczności poniesienia kosztów naprawy pogwarancyjnej nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w celu potwierdzenia ceny naprawy, naprawa zostanie wykonana dopiero po uzyskaniu akceptacji. Jeśli cena diagnostyki została zapłacona, kwota ta zostanie doliczona do całkowitego kosztu naprawy.
OPCJE PŁATNOŚCI
1. Karty – VISA, MasterCard
2. Multilinkowe płatności internetowe wiodących banków
3. Zapłać później z Klix. Oferujemy płatność za usługi naprawy w formie wielokrotnych płatności, poprzez zawarcie umowy o spłacie ratalnej z firmami finansowymi, które udostępnia system płatności Citadele Klix. (Będziesz mieć możliwość wyboru opcji nieoprocentowanej na krótki okres lub zawarcia umowy o spłatę ratalną na dłuższy okres z korzystnym oprocentowaniem).
4. Opłata gotówką (możliwa tylko w siedzibie TSC).