Warunki świadczenia usług

Warunki świadczenia usług

Ostatnia aktualizacja: [27.02.2024]

  1. Naprawa gwarancyjna to bezpłatna naprawa, zapewniana przez producenta, zgodnie z warunkami zakupu urządzenia i obowiązującymi aktami prawnymi, pod warunkiem przestrzegania określonych przez producenta warunków użytkowania i eksploatacji urządzenia.
     
  2. Naprawa pogwarancyjna to usługa płatna, jeżeli wada wadliwego urządzenia powstała na skutek użytkowania niezgodnego z warunkami użytkowania i eksploatacji określonymi przez producenta, np. uszkodzenia mechaniczne, zalanie, instalacja oprogramowania niezatwierdzonego przez producenta oraz inne wady, nie objęte warunkami gwarancji, a powstałe z winy użytkownika.
     
  3. Jeżeli Klient oddaje urządzenie do płatnego serwisu, ale nie chce dokonania naprawy za zaproponowaną cenę, Klient zobowiązany jest zapłacić za przeprowadzoną diagnostykę (zgodnie z cennikiem: https://www.tsc.lv/en/ więcej/użyteczne/cennik-en0lv). Opłata za diagnostykę może wynosić od 15,00 EUR do 122,00 EUR, w zależności od centrum serwisowego, w którym będzie świadczona usługa. Diagnostyka obejmuje określenie wadliwych części, ale nie ich wymianę.
     
  4. Serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie demontażu urządzenia, jeżeli urządzenie było wcześniej naprawiane w nieautoryzowanym serwisie, podczas którego użyte zostały niskiej jakości, nieoryginalne części zamienne lub w przypadkach gdy urządzenie nie było używane zgodnie z warunkami użytkowania określonymi przez producenta.
     
  5. Serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wady ukryte, które zostały stwierdzone po przyjęciu urządzenia do serwisu i/lub wady, których nie można było wykryć w momencie odbioru, np. pęknięcia ukryte pod grubą folią ochronną. Klient powinien zdjąć z urządzenia folię lub szkło ochronne przed oddaniem urządzenia do serwisu. Serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia folii ekranowej lub szkła ochronnego powstałe podczas demontażu urządzenia.
     
  6. Części zamienne (odpady) wymienione w trakcie naprawy pogwarancyjnej są utylizowane przez centrum serwisowe. W przypadku naprawy pogwarancyjnej istnieje możliwość odbioru naprawionego urządzenia oraz wadliwych części zamiennych, pod warunkiem, że Klient poinformuje o tym żądaniu Serwis przed oddaniem urządzenia do naprawy.
     
  7. Serwis dokona naprawy w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym jednak 15 (piętnaście) dni kalendarzowych; jednakże termin naprawy może ulec wydłużeniu w zależności od dostępności niezbędnych części zamiennych w magazynie Serwisu lub w przypadkach, gdy konieczne będzie przesłanie urządzenia do specjalistycznego serwisu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej. W przypadku przekroczenia terminu naprawy Serwis poinformuje Klienta o przedłużeniu za pomocą wiadomości SMS.
     
  8. W przypadku, gdy minęły 3 (trzy) dni kalendarzowe od otrzymania przez Klienta informacji z Serwisu za pomocą wiadomości SMS, telefonicznie lub e-mailem o konieczności przekazania informacji zwrotnej, dodatkowych informacji lub wysłania akcesoriów, a Klient nie przekazał niezbędnych informacji lub nie wysłał akcesoriów, Serwis ma prawo zwrócić urządzenie Klientowi bez uprzedniego powiadomienia i przeprowadzenia naprawy. Klienta informuje się, że w celu realizacji transakcji związanych z żądaną przez Klienta usługą korespondencja z Centrum Obsługi może być zapisywana.
     
  9. Cenę usługi ustalają specjaliści Serwisu zgodnie z cennikiem udostępnionym przez Serwis. Na żądanie Centrum Obsługi Klienta specjaliści mogą udzielić bardziej szczegółowych informacji na temat ceny i szczegółów naprawy. W przypadku wykonania naprawy pogwarancyjnej Serwis udzieli 3 (trzech) miesięcznej gwarancji na wymienione części zamienne, licząc od dnia zwrotu urządzenia Klientowi. Ponadto Klientowi przysługują uprawnienia przewidziane przepisami prawa.
     
  10. W celu umożliwienia naprawy urządzenia, przed oddaniem urządzenia do serwisu konieczne jest usunięcie przez Klienta kodu zabezpieczającego, hasła lub innego rodzaju przeszkody mogącej utrudnić proces naprawy, w przypadku braku możliwości usunięcia kodu, konieczne jest poinformowanie o tym centrum serwisowego. Przed oddaniem urządzenia do serwisu Klient ma obowiązek usunąć kartę/y SIM i kartę/y pamięci, a także usunąć z urządzenia wszelkie dane osobowe, w tym listę kontaktów, galerię, wpisy w kalendarzu itp. Klient odpowiada za zapisanie danych z urządzenia i w razie konieczności tworzy kopię zapasową danych. Klient został poinformowany i rozumie, że dane zapisane w urządzeniu lub na karcie pamięci mogą zostać nieodwracalnie usunięte podczas naprawy.  Jeżeli karta SIM nie została wyjęta przed oddaniem urządzenia, zostanie oddana do depozytu w Serwisie. Zapisywanie danych w Serwisie jest usługą płatną (zgodnie z cennikiem) i Klient ma obowiązek poinformować Serwis o konieczności zapisania danych przed oddaniem urządzenia do naprawy. Usługa zapisywania danych obejmuje zapisywanie listy kontaktów i galerii dla urządzeń Apple oraz zapisywanie listy kontaktów, galerii, SMS-ów, historii połączeń i wpisów kalendarza dla urządzeń innych producentów. W przypadku komputerów przechowywana jest zawartość folderu C:\Users\ (możliwość dodatkowego zapisu plików z innych katalogów po wcześniejszym ustaleniu).
     
  11. Podczas wykonywania naprawy urządzenia mogą zostać wykryte dodatkowe uszkodzenia, w wyniku których może nastąpić pogorszenie stanu technicznego urządzenia, a urządzenie może całkowicie przestać działać. Jeżeli Klient przed oddaniem urządzenia do naprawy nie utworzył kopii zapasowej danych zawartych w urządzeniu na innym nośniku, przyjmuje do wiadomości i akceptuje ryzyko związane z taką decyzją (nieodwracalna utrata danych w trakcie naprawy), w tym także jeśli zażądał usługi zapisywania danych. Centrum serwisowe nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie danych w trakcie naprawy, także jeśli zażądano usługi zapisywania danych.
     
  12. Klient oddając urządzenie do naprawy potwierdza, że urządzenie stanowi jego własność i podane przez Klienta dane są zgodne z prawdą. W przypadku podania przez Klienta danych kontaktowych innej osoby w celu uzyskania informacji o postępie naprawy, Klient ponosi odpowiedzialność za zgodność z prawem podanych danych oraz poinformowanie osoby kontaktowej o przetwarzaniu danych i Polityce Prywatności Serwisu. Jeżeli Klient podał nieprawdziwe informacje i w rezultacie powstały straty w Serwisie, Klient zobowiązuje się do pokrycia wszelkich powstałych strat.
     
  13. W celu zawarcia transakcji w formie elektronicznej z cyfrowym arkuszem akceptacji i/lub paragonu Serwisu, Serwis i Klient dokonują elektronicznego potwierdzenia transakcji. Elektroniczne potwierdzenie transakcji jest opatrzone pieczęcią elektroniczną Centrum Serwisowego, certyfikat pieczęci został wydany przez zaufanego dostawcę usług certyfikacyjnych akredytowanego na Łotwie, wydany certyfikat zawiera nazwę i numer rejestracyjny firmy Centrum Serwisowego. Za podpis elektroniczny Serwisu uważa się pieczęć elektroniczną Serwisu. Do zawarcia transakcji w formie elektronicznej Klient dokonuje potwierdzenia elektronicznego wraz z podpisem za pomocą pióra cyfrowego udostępnionego przez Serwis. Taki podpis Klienta uważa się za dokument pisemny podpisany przez Klienta własnoręcznie w rozumieniu Prawa Cywilnego, a Strony transakcji są tym dokumentem związane. Za miejsce zawarcia transakcji tego rodzaju uważa się adres siedziby Serwisu.
     
  14. W celu zapewnienia komunikacji z Klientem, naprawy urządzenia, płatności oraz wywiązania się z innych wzajemnych zobowiązań, Serwis jako administrator danych osobowych przetwarza dane Klienta i/lub osoby kontaktowej wymienione w karcie rejestracji i odbioru naprawy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym celów, podstaw i praw, znajdziesz w Centrum Obsługi Polityka prywatności https://www.tsc.lv/files/Privatuma_politika.pdf.
     
  15. Na czas naprawy Klient może otrzymać od Serwisu urządzenie zastępcze, model i wartość urządzenia widnieją w karcie rejestracji naprawy. Klient ponosi wszelką odpowiedzialność finansową w przypadku zagubienia lub uszkodzenia urządzenia zastępczego oraz zwróci Serwisowi wszelkie koszty związane z wymianą urządzenia lub opłaty związane z naprawą. Klient ma obowiązek usunąć wszystkie dane osobowe i zwrócić urządzenie zastępcze do Serwisu lub pokryć wartość wypożyczonego urządzenia oraz wszelkie opłaty związane z wymianą lub naprawą niezwłocznie po zakończeniu naprawy, nie później jednak niż w ciągu 20 (dwudziestu) dni kalendarzowych od chwili poinformowania Klienta o zakończeniu naprawy. Jeżeli wypożyczone urządzenie nie zostanie zwrócone w odpowiednim czasie, można zablokować jego działanie w sieci poprzez wprowadzenie danych urządzenia do bazy zagubionych urządzeń.
     
  16. Serwis zobowiązuje się przechowywać Urządzenie Klienta w magazynie Centrum Serwisu przez okres 20 (dwudziestu) dni kalendarzowych bez dodatkowych opłat, od chwili otrzymania przez Klienta informacji SMS, telefonicznie lub e-mailem, jeżeli została zgłoszona, o możliwości odbioru naprawionego urządzenia w serwisie lub punkcie odbioru. Klient zobowiązuje się do zapłaty 1 (jednego) EUR za każde kolejne 24 godziny przechowywania. Klient zostaje poinformowany i wyraża zgodę, że po upływie okresu bezpłatnego przechowywania urządzenie Klienta będzie przechowywane nie dłużej niż przez 3 (trzy) lata w magazynie Centrum Serwisu. Jeżeli Klient nie odbierze swojego urządzenia w określonym terminie, Klient upoważnia Serwis, który po powiadomieniu Klienta nabywa prawo do zbycia urządzeń Klienta lub sprzedaży ich na wolnym rynku i pokrycia uzyskaną opłatą wszelkich kosztów związanych z przechowywaniem urządzenia.
     
  17. Klient ponosi odpowiedzialność za odbiór urządzenia w terminie 20 (dwudziestu) dni kalendarzowych od chwili powiadomienia go o zakończeniu naprawy. Aby odebrać urządzenie Klient musi okazać kartę rejestracyjną oraz uiścić wszelkie opłaty za otrzymane usługi: płatną naprawę, diagnostykę, przechowywanie urządzenia, wypożyczenie urządzenia itp. W przypadku zagubienia przez Klienta karty rejestracyjnej Serwis zwróci urządzenie osobie, której dane zostały w niej zawarte, po sprawdzeniu jej danych w dokumencie tożsamości. W przypadku nieuregulowania płatności w terminie Serwis ma prawo wprowadzić informacje o zadłużeniu i Kliencie, w tym dane osobowe Klienta, do baz danych związanych z historią zadłużenia i informacjami kredytowymi lub przystąpić do windykacji proces zgodnie z zasadami określonymi w aktach prawnych.
     
  18. Jeżeli Klient potwierdził w karcie rejestracji naprawy cyfrowej wybór odbioru urządzenia z Serwisu wraz z kodem PIN, Klient ponosi odpowiedzialność za to, aby wydany kod PIN nie został udostępniony osobom trzecim nieupoważnionym przez Klientowi odbiór urządzenia po naprawie. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania, w tym osób upoważnionych i osób trzecich, dokonane przy użyciu wydanego Klientowi kodu PIN. Przekazanie kodu PIN innej osobie traktowane jest jako upoważnienie przez Klienta do działania w imieniu Klienta w sprawie naprawy urządzenia. Jeżeli bez zgody Klienta kod PIN lub inna informacja poufna trafiła do osób trzecich, Klient obowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Serwis.
     
  19. Po odbiorze urządzenia po naprawie, w Serwisie lub w ciągu 12 (dwunastu) godzin (jeśli urządzenie zostało wysłane przesyłką kurierską lub paczkomatową) Klient zobowiązany jest sprawdzić:
    19.1. czy otrzymane urządzenie posiada ten sam zestaw akcesoriów, z jakim zostało dostarczone, łącznie z zapisanymi danymi, w przypadku gdy przed wysyłką urządzenia zgłoszono żądanie usługi zapisu danych;
    19.2. czy reklamowane wady zostały usunięte po naprawie;
    19.3. czy po naprawie nie występują żadne dodatkowe wady wizualne urządzenia

    Klient przy odbiorze urządzenia osobiście potwierdza swoim podpisem w wydanej karcie naprawy lub elektronicznym potwierdzeniem w elektronicznej karcie naprawy, że dokonał powyższego przeglądu, naprawa urządzenia została przeprowadzona jakościowo, a Klient nie ma żadnych roszczeń wobec Serwisu z tego tytułu.
    W przypadku odbioru urządzenia przesyłką kurierską lub paczkomatową Klient informuje Serwis o stwierdzonych usterkach osobiście lub telefonicznie/mailowo w ciągu 12 (dwunastu) godzin od otrzymania urządzenia. Jeżeli nie wpłyną żadne reklamacje, przyjmuje się, że Klient dokonał powyższej kontroli, urządzenie zostało poddane poprawnej naprawie, a Klient nie ma żadnych skarg do serwisu w tym zakresie.
     
  20. Centrum Serwisowe ma prawo do zmiany lub uzupełnienia Regulaminu Usługi bez uprzedniego powiadomienia Klienta. Nowy regulamin obowiązuje od chwili opublikowania go na stronie internetowej centrum usług. Zlecenia obsługi klienta złożone do czasu opublikowania nowego Regulaminu centrum serwisowego będą przetwarzane zgodnie z warunkami centrum serwisowego obowiązującymi w dniu złożenia zamówienia serwisowego.